שלב ראשון - מחקר שוק

ביצוע מחקר שוק מעמיק, כולל הבנת התחום, ניתוח המתחרים ומילות מפתח רלוונטיות, והבנת הצרכים של קהל היעד.

שלב שני - יצירת מודעות ממומנות

פיתוח מודעות ממומנות מושכות ומדויקות, כולל כל פרט מהכותרת ועד לתמונה, כדי להעביר את המסר בצורה ברורה ומזמינה.

שלב שלישי - השקת הקמפיינים ומעקב

השקת הקמפיינים ומעקב אחרי הביצועים באמצעות כלים מתקדמים, כדי לנתח נתונים ולראות אילו מודעות מצליחות ואילו זקוקות לשיפוט.

שלב רביעי - אופטימיזציה ודיווח

ביצוע אופטימיזציה של המודעות והתקציבים לפי הצורך, עם מסירת דוחות מפורטים ללקוחות על ביצועי הקמפיינים, כולל קליקים, המרות ועלויות, תוך שמירה על קשר טוב עם הלקוחות.

יש לכם רעיון או שאלה?

השאירו פרטים למטה ונחזור אליכם עד שעתיים בלבד

מוזמנים לעקוב אחר הפעילות שלנו