שלב ראשון - שיחה עם הלקוח

הכרת המותג, המטרות והקהל שאליו רוצים לפנות (למשל, קמפיינים להגדלת מכירות, העלאת מודעות או שדרוג נוכחות דיגיטלית).

שלב שני - פיתוח קונספט המודעות

עבודה על קונספט המודעות, כולל תכנון עיצוב שיתאים לאופי המותג, עם דגש על צבעים, גופנים ואלמנטים גרפיים.

שלב שלישי - יצירת תוכן איכותי

כתיבת טקסט קליט ומדויק, כולל סלוגנים ומסרים שמדברים בשפה של הקהל, תוך דגש על מה שמייחד את המוצר או השירות.

שלב רביעי - התאמת המודעות לפלטפורמות

התאמת המודעות לפלטפורמות השונות (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין) כדי להבטיח שהן יניבו את התוצאות הטובות ביותר.

יש לכם רעיון או שאלה?

השאירו פרטים למטה ונחזור אליכם עד שעתיים בלבד

מוזמנים לעקוב אחר הפעילות שלנו